Eerste verslag - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Christien - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Christien - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: Christien

Blijf op de hoogte en volg Christien

28 September 2014 | Zweden, Uppsala

Toen ik hier aankwam voelde ik veel rust, het was goed om hier te zijn en ik was niet bang. De eerste nacht was even onwennig, maar ik werd heel goed opgevangen in een warm huis waar ik mij heel erg thuis voel. De eerste dagen heb ik met Dennis Uppsala verkend en op dinsdag begon school! We hebben een hele leuke klas met ongeveer 22 leerlingen. Ze komen uit: Tsjechië, Oekraïne, België, Amerika, Iran, Egypte, Israël, Denemarken, Duitsland, Estland, Letland, Burundi en Finland. Ik vind school heel fijn, vooral de aanbidding is heel goed. We beginnen om 8 uur 's ochtends en starten met zingen en bidden, wat een heel goed begin van de dag is. Dan hebben we les en 's middags is er prayerschool waar we ook een uur lang bidden. Het doet me goed om veel te bidden, ik heb al geleerd dat het goed is om over alles te bidden wat je bezig houdt. Zo leer ik om beter te vertrouwen op God en zie ik ook meer van God in mijn dagelijks leven.
Naast school wordt er veel georganiseerd door de studenten en door de kerk zelf. Er is elke dag wel wat te doen. Daardoor heb ik al veel vrienden gemaakt. Ook merk ik dat God in mij aan het werk is, het is niet altijd makkelijk. Soms voel ik eenzaamheid en verwarring, maar door vol te houden, ook in gebed, veranderd God negatieve punten in leerpunten.


  • 28 September 2014 - 19:36

    Jeltine:

    Hartstikke leuk om te lezen hoe het met je gaat Christien! Klinkt goed allemaal, gelukkig dat je ook een fijne woonplek hebt. Liefs en nog goede leerervaringen toegewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien

Op deze blog schrijf ik mijn ervaringen en verhalen over mijn verblijf hier in Uppsala. Wat ik hier het komende jaar ga doen is bijbelschool bij Livets Ord.

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 104883

Voorgaande reizen:

20 Januari 2017 - 20 Januari 2017

Studeren in Nederland

23 December 2016 - 06 Januari 2017

Helping refugees on Lesvos

02 November 2015 - 22 Februari 2016

Vietnam

21 Augustus 2014 - 31 Mei 2015

Op naar Uppsala

Landen bezocht: